Idag är det nämligen så att jag och Felix har varit ett par i två hela år! Bara två år(!!!) Känns som att det alltid varit vi!

Men istället för att skriva en lång text om hur bra vi är tillsammans så tänkte jag vi kan göra en rolig lista, där jag fyller i vem av oss jag tycker och varför och Felix gör likadant! Let's go!

-Vem tar längst tid på sig i badrummet?

Lollos svar: Felix... Sen Lucy föddes i alla fall.

Felix svar:  Det beror på vad som ska göras... Annars är det Lollo 



-Vem tar längst tid på sig att göra sig iordning?

Lollos svar: Olika, men är det kalas eller fest så är det jag, men tar typ max fem minuter för mig att göra mig i ordning i vanliga fall. 

Felix svar: Lollo alla dagar i veckan



-Vem snarkar mest? 

Lollos svar: Felix!!! 

Felix svar::D


-Vem har bäst humor? 

Lollos svar: Jag! Är typ komiker. 

Felix svar: Jag. Kanske lite divigt men Lollo har riktigt torra skämt



-Vem har bäst tålamod? 

Lollos svar: Utan tvekan jag. Om Felix ber mig hämta något åt honom och jag svara "jag ska bara sätta upp en toffs" (vilket bara tar max en minut så säger han "skitsamma jag gör det själv" 

Felix svar: jag har nog sämst tålamod. (Oftast)



-Vem städar mest? 

Lollos svar: Jag, men pillar inte på Felix grejer, det får han allt fixa själv, hahah! 

Felix svar: Lollo. Hon skitar också ner mest, därav mer att städa upp



-Vem är mest kreativ? 

Lollos svar: Det beror på vad det gäller, men tror nästan mer på Felix

Felix svar: jag. Lollos fantasi kan ta slut lite när som helst 



-Vem är mest pajas? 

Lollos svar: Jag. Ibland undrar jag själv hur Felix kan vara tillsammans med en sån som mig 

Felix svar: jag......... Tror de är Lollo 



-Vem är bäst på att laga mat? 

Lollos svar: Jag borde ju säga att det är jag för Felix gillar inte sån mat jag gillar och jag gillar inte det han gillar. Men Felix är duktigare på att laga mat så det får bli Felix.....

Felix svar: jag! Med Lollos kreativa hjärna blir det väldigt enkla rätter (pannkaka, köttbullar, macka)



-Vem är bäst på att hålla tider? 

Lollos svar: Jag egentligen. Eftersom jag är Felix levande allmenacka! Hade han inte haft mig så hade han inte ens vetat vad han skulle hålla koll på!

Felix svar: jag. 



-Vem är kontrollfreak? 

Lollos svar: Jag, tror jag? 

Felix svar: jag antar att denna frågan är riktad mot mig så jag antar att det är jag



-Vem äter mest godis? 

Lollos svar: Felix!!!! 

Felix svar: <---- this Guy 



-Vem är den sämsta förloraren?

Lollos svar: Pimsamt, men det är jag... Fy fan vad jag hatar att förlora. 

Felix svar: Lollo. Dålig vinnare är hon också så det blir sällan spel eller liknande 

 

-Vem är mest romantisk? 

Lollos svar: Felix. Han får till dom där småsakerna. Jag är nog ibland pinsamt oromantisk, hahah. 

Felix svar: ännu en gång, Lollos kreativitet är inte tillräckligt hög. Inget jag är så super bra på heller men ibland så får jag till det

 
Varför så seriös hela tiden?!

 

Kommentera

Publiceras ej