Felix fyllde 22 i måndags och jag va ute i sista minut och hade ingen aning om vad jag skulle ge honom i present. Letade som en dåre och försökte brainstorma, men kom verkligen inte på något. Tycker det är sjukt onödigt att köpa något som aldrig används, eller något som inte uppskattas, eller något som bara uppskattas för stunden och sen glöms bort... Och i år ville jag verkligen göra något speciellt. Så jag pratade ihop mig med några och planerade en överraskning till Felix!

När jag och Felix började prata med varandra så pratade han om att han ville spela paintball någon gång och detta kom jag ihåg!!! Så vi bokade paintball! Aldrig spelar paintball förut, bara hört att det gör ont, och jag har väll typ försökt att komma ur samtalsämnet när Felix pratat om det just för att min smärtgräns är otroligt låg... Jag har typ fegat ur och aldrig riktigt erkännt att jag bara varit livrädd för att få ont.

Men jag trotsade mig själv och bestämde att nu jävlar ska vi spela paintball! Min enda tanke va typ "detta kan/är inte värre än att föda barn" hahah!

Jag ångrar inte en sekund av denna kvällen, för jäklar va kul det va! Adrenalinet bara pumpade!!! Men jag skulle kanske ätit lite mer under dagen, för när jag spelade så kände jag hur det blev jobbigare och jobbigare att försöka koncentrera sig. Det blev suddigt för ögonen och då började det bli jobbig. Men så fort jag va in game så kom adrenalinet så klarade mig!

Felix lyckades även göra ett headshot på mig så nu har jag en bula, och massor av blåmärken, haha! Men helt klart värt det!

Ångrade lite varje gång jag blev träffad att det va min idé att spela, men nu i efterhand så ångrar jag det verkligen inte! Hahah

Helt klart bästa kvällen på lääääänge!

Kommentera

Publiceras ej