Klockan är snart 07.00 och jag har varit vaken i tvåochenhalv timma!!! Härlig start på denna lördagen! Lucy vakande vid 04.30 och ville ha mat, men somnade om direkt efter hon hade ätit. Men jag kunde inte somna om? Hallå Lollo vad händer? Jag brukar somna om direkt och inte ha några som helst problem med det. 


Men nu när jag varit vaken i snart tre timmar så tänkte jag passa på att blogga lite. Det va verkligen sjukt längesen och det kanske är dax att ta tag i detta nu igen? Kanske kan skaka lite liv i bloggen? Nja, vi får se vad som händer. Jag lovar inget för jag vet att om det inte finns tid, så tappar jag verkligen all inspiration till att blogga. 

Senaste tiden då? Det har inte hänt så mycket. Jag har världens snällaste bebis. Hon är typ alltid glad och hon växer ganska fort. Eller asså, hon är fortfarande en liten plutt men hon är växt otroligt mycket när det gäller utveckling! (Om man nu kan säga så?) Hon babblar, skrattar, "leker", vänder på sig och snart så sitter hon helt själv. Min "lilla" bebis! 


Jag förstår inte hur denna lilla tjej kan ha så otroligt mycket personlighet när hon bara är (snart) 5 månader gammal! Så liten och så envis. Hon vet precis vad hon vill! 

Senaste tiden har jag varit lite off, från typ allt och alla. Det här jäkla RS-viruset går ju nu och det sista jag vill är att Lucy ska få det. Jag har utan att skämta, tvättat sönder mina händer. Jag förstår mina vänner om dom tycker att jag kanske varit tråkig eller inte hört av mig tillräckligt mycket senaste tiden, men vågar knappt gå utanför huset. Vill inte att Lucy ska bli sjuk så det är svårt att bara gå till stan för att ta en fika när jag hela tiden tänker att min lilla dotter kanske blir sjuk... Så förlåt älskade vänner, jag vill inte vara tråkig men jag har verkligen inte glömt er och jag hoppas att ni förstår mig! 

Nu vaknade Lucy så måste ta henne nu! 


Kommentera

Publiceras ej