Ni vet känslan när man får en bomb med inspiration och känner sig så jäkla taggad på allt, alla tankar snurrar i huvudet och man börjar spåra iväg på något helt annat och tillslut så stannar man upp och plötsligt så har man åkt åttahundrasjuttiotre varv runt universum och landat på en planet i en annan galax som är omöjlig att hitta och ingenting existerar där förotom en tom kokosnöt och helt plötsligt är man där helt själv med en tom kokosnöt och glömt hur sjutton man kom dit? - Precis så är det för mig just nu! 
 
För några sekunder sen så satt jag och brainstorma, och direkt när datron kommer fram och man ska börja skriva ner massor av grejer när man är mitt inne i det där "brainstorm bubblan" så säger det bara poff och jag sitter här som en avdankad ekorre och kommer inte ihåg ett skvatt av det jag tänkt på den senaste halvtimmen... PÅ RIKTIGT?! Häner mig nästan lite för ofta, heheh, men men... Vad ska man göra åt saken?
 
Eftersom jag tydligen har världens sämsta minne så tänkte jag visa några av dom senaste inköpen jag gjort! Av någon konstig anledning så köper jag nästan aldrig saker till mig själv längre? Heheh, det finns någon annan som brukar gå i förstahand. Men vad gör man inte för dom små liven!
 
Jag va verkligen tvungen att köpa ett par nya byxor för några dagar sen! Jag vet att det låter konstigt när man säger "tvungen" men det är tyvärr sant. Jag är verkligen en sån person som använder mina byxor tills dom går sönder eller tills dom är så uttvättade så man inte kan böja sig i dom för att man är rädd för att dom ska spricka. Sorgligt men sant. Jag hatar att köpa nya byxor. Jag blir nästan alltid missnöjd... Brukar nästan alltid va så att dom är för långa så jag får vika upp dom så det blir typ 4 lager. Kortis problem... Men dom här byxorna är jag helt förälskad i!
 
 
 
Jag har även köpt världens ballaste skor till mig och Lucy. Jag har alltid varit (och kommer nog alltid vara) ett disney freak. Jag tycker jätte mycket om disney filmer. Asså gamla disney filmer. Lejonkungen och djungelboken är nog mina favoriter. Sååå, jag va bara tvungen att köpa dom här skorna när dom va på rea. Jag och min lilla tjej kommer va snyggast av alla i dom här skorna!
 
 
 
Vi behövde verkligen en ny skötbordsbädd till Lucy, för hon har blivit för lång för den vi hade förut, och eftersom vi hade pressentkort så passade jag på att köpa en ny napp och en napphållare. Jag tror jag är napptokig? Har jätte många nappar till denna lilla tjej, så kommer nog inte behöva oroa mig för det på ett bra tag. Men nappar är ju så gulliga!
 
 
 
Hade lite rabbat på kappahl så eftersom jag ändå va på stan så passade jag på att springa in där och köpa ett par super söta byxor och en stickad overall till Lucy. Jag älskar newbie kläder och jag tror Lucy har på sig minst ett newbie plagg om dagen. Sjukt bra kvalité och super söta! Overallen köpte jag i två storlekar större än vad hon har nu för att jag tänkte att hon skulle kunna ha den till våren/början på sommaren. Den är ju inte så tjock så tänkte att den kanske kommer passa jätte bra när det är lite kyligt ute, men inte tillräckligt för att använda en vinter overall.
 
 
(Jag ber om ursäkt för taskiga mobilbilder, men min "blogg kamera" är helt död och måste laddas, men som sagt, glömsk och mycket annat som snurrar runt så har helt enkelt inte blivit av!)
 
Ja, där hade vi lite av dom senaste inköpen jag har gjort! Så nöjd med allt! Detta blev ju endå ett ganska långt inlägg trots att jag hade verkligen noll inspo! Se så det kan gå ibland! Heheh, nu ska jag göra en sista grej för ikväll sen väntar min älskade säng! Puss och natti natti! ♥

Kommentera

Publiceras ej