Nu va det nästan för längesen jag bloggade. Har varit så mycket den här veckan så det sista jag hunnit göra är att sätta mig ner och blogga. Har jag haft tid så har jag varit så sjukt trött.

I måndags va vi på BVC för att väga och mäta Lucy. Hon växer så det knakar. Min lilla plutt. I helgen har det varit handboll och kalas. Har aldrig haft ett så jätte stort intresse för handboll, men det är alltid kul att se sin syster spela!

Min kusin fyllde 25 i lördags, så vi va på kalas för att fira henne. Alltid kul att träffa släkten och umgås lite. Lucy va sjukt trött och mammig hela tiden, så hon va i stort sett bara nöjd över att va hos mig. Hon har varit lite mammig senaste tiden. Det är inte mycket annat som duger.

Nu är det snö och kallt ute! Samtidigt som det är mysigt så är det inte alls mysigt. Det är jobbigt att gå ut och frysa, det är lite halv läskigt att köra bil ibland, och risken för att det är halt och att man ramlar är ganska stor. Men så länge jag kan sitta inne och dricka varm oboy så är det mysigt.

Den här vintern kommer vara extra gosig eftersom jag får spendera den med min egna lilla familj för första gången!

Det är helt sjukt att jag har min egna lilla familj nu! Helt galet att jag är mamma. Känns fortfarande konstigt när någon säger typ "vill du va hos mamma". Kan knappt förstå att jag har fått världens snällaste lilla tjej. Och hon har ju helt klart världens bästa pappa! Utan honom hade jag aldrig överlevt. Han är verkligen helt underbar på alla sätt och vis.

Idag blir det middag hemma hos mina svärföräldrar. Så nu måste jag gå upp och fixa i ordning lite här hemma innan vi åker!

Kommentera

Publiceras ej