Den bästa händelsen under 2016 känns ganska självklar. Att jag fick bli mamma till min älskade lilla Lucy är helt otroligt. En liten liten envis tjej med otroligt stor personlighet och som i stort sätt alltid är glad. Hon är helt otrolig! 

Under 2016 har: 
- Jag och Felix blivit sambos 
- Jag blivit mamma som 19-åring 
- Jag fyllt 20(!) 
- Jag vuxit som person 

Mitt 2016 har verkligen varit ett toppen år och jag hoppas på allt i världen att mitt 2017 kommer bli minst lika bra. Men jag tror att 2016 är ganska svårslaget. Trots att jag gått igenom en fruktansvärt jobbig graviditet så va det värt allt för det jag fick va så himla värt det! 

Vill bara passa på att tacka min fina familj och mina vänner som stöttat mig igenom det året. 

Och jag vill verkligen lyfta Felix som är en så otroligt underbar pappa till våran älskade dotter! ❤️ 

Tack 2016 för ett toppen år! Nu taggar vi ett grymt 2017! 



Kommentera

Publiceras ej