Måste erkänna att jag kommer ha väldigt svårt för att flytta i framtiden. Jag vill bo i stan för att kunna ta mig överallt ganska lätt, för jag är så trött på att alltid behöva köra bil. Jag älskar att köra bil, men.. Det är segt att köra samma sträcka trehundrasjuttioelva gånger i veckan. Vill kunna gå till ica, gå till stan, gå och ta en fika på förmiddagen osv. Samtidigt så älskar jag det här med att kunna gå ut när jag vill i en egen trädgård osv. Men det jag känner är det jobbiga är att jag kommer sakna min lillasyster så galet mycket. Fundera på att ta med mig henne när jag flyttar. Det finns nog ingen (förutom Lucy) som jag kan sakna så mycket som jag kan sakna min lillasyster. Tror inte ens jag kan sakna Felix så mycket? Jag har ju funnits vid hennes sida sen hon föddes och vi har alltid funnits så nära varandra. Jag och Wilma har ju en helt annan relation och den är så värdefull. Vi kan gå varandra på nerverna ibland och vi kan bråka, men jäklar vilken fin männsika hon är. Hon har ett hjärta av guld ♥ min absolut bästa vän.
 
Hon är borta på läger den här helgen, men hade två handbollsmatcher idag så jag va tvungen att åka dit och kolla och få träffa henne lite. Hahah, kan skylla på att det är Lucy som vill träffa sin moster, men innerst inne är det jag som vill träffa henne!
 
I veckan så fick jag hem mina klänningar som jag beställde förra veckan. Jag är en sån där tråkig klänningmänniska som har typ 98 procent svarta klänningar. Börjar tröttna lite på det nu, så i år blir det något mer färg! Nu ett tag framöver så händer det massor, Lucys namngivelse, min syster fyller 25, jag 20, och lillasyster 15, julafton, nyår och fester osv. Så jag beställde två klänningar som jag föll för från Nelly.com. I år kör vi på rött! Vinröd heter väll färgen?
 
 
Lite halvtaskig bild, men det får duga. Jag är verkligen jätte nöjd. Kul med lite färg för ovanlighetensskull.
 
Passade även på att fixa en liten klänning till Lucy som hon kan ha nu under några kalas och sånt. Denna lilla flicka har inte alls många klänningar. Tror hon har typ 4 eller 5 stycken, och dom är kortärmade. (Och några storlekar för stora så dom kommer passa till våren ungefär.) Ville ha en långärmad så man slipper krångla med att ha en body under eller krångla med en tunnare tröja över.
 
 
Hittade den här och tyckte den va så söt! Perfekt med långärmat nu när det är kallt ute, och inte för mycket krimskrams, rosa och gulligull. Lucy passar verkligen i blått och lila så den här föll jag för direkt. Älskar verkligen newbies kläder. Lucy har istortsett alltid något newbie plagg på sig. Är det inte byxor så är det en body. Helt klart 10/10!
 
Nu ska vi snart in till mamma och pappa/mormor och morfar för äta lite. Kvalitetstid med gamlingarna! ♥
(Lite ironi där på slutet) Puss!
 
 

Kommentera

Publiceras ej