Idag har vi firat farsdag. Det har varit Felix absolut första farsdag, och jag va nog nästan mer extas än vad Felix va, hahah. Tycker det är lite mysigt med typ farsdag och morsdag. Visst man ger ju vardaglig kärlek osv, men det är super mysigt att göra något utöver det vardagliga ibland. Så idag har ätit god mat och fikat! Tyvärr så jobbade ju Felix hela förmiddagen, men efter det så har vi haft det jätte mysigt. Jag har även firat min älskade pappa idag också. Min underbara pappa ❤️

Lucy har verkligen inte varit sig själv idag. Hon har varit gnällig och det har inte varit mycket som har fått henne på bra humör. Tror att hon varit övertrött då hon sovit sammanlagt 30 min sen klockan halv 11 imorse.

Så just nu ligger jag i sängen mellan två stycken som somnat. Vågar knappt andas! Vill inte väcka dom! Vill helst inte att Lucy ska vakna nu när hon väl kommit till ro och äntligen somnat.

Nu ska jag kolla på tv och försöka vila lite ifall lillpluttan bestämmer sig för att vara vaken sen! Blir en riktigt tidig kväll ikväll! Natti natti! ❤️

1 kommentarer

L - www.nouw.com/mammaprat - de två vännerna bloggar om graviditet och föräldraskap

14 Nov 2016 19:44

Men ja! Det är verkligen supermysigt, lite extra vardagslyx <3 Vi firar alla såna dagar, haha! Kram/L

Kommentera

Publiceras ej