Idag har jag och Lucy kört fredagsmys hela dagen. Vi tog det lugnt hela förmiddagen och sen på eftermiddagen så åkte vi in till stan för att träffa Izabelle. Det är så skönt att komma hemifrån ibland och bara umgås med vänner.

Det va första gången jag åkte iväg med Lucy själv till en kompis, har ju åkt själv till släktingar osv, men va så nervös men det gick riktigt bra! Izabelle va toppen som stöttade och hjälpte mig!

Lucy fick sitt första vaccin igår och har varit väldigt mammig och gnällig idag. Hon vill bara vara i famnen och fasen om man försöker lägga ner henne. Det går inte! Hon är ju så underbar så det gör verkligen inte mig något om hon vill gosa lite extra mycket.

Nu blir det snart sängen. Vill bara gosa ner mig och kolla på film. Har jätte ont i ryggen! Känns som att den håller på att gå av!!

Natti natti ❤️

Kommentera

Publiceras ej